reklamacny-manual-prirucka-ako-riesit-reklamacie

Reklamačný manuál: ako správne riešiť reklamácie

Ušetrite čas a peniaze s touto príručkou! Budete vybavovať reklamácie podľa zákona, vyhnete sa pokutám a zostanú vám spokojní zákazníci. Získajte know know, ktoré inde nenájdete.

Reklamačný manuál: podrobná príručka, ktorá Vám ušetrí čas a peniaze


Pripravili sme pre vás unikátnu 60 stranovú príručku, ktorá vám ušetrí čas a peniaze pri vybavovaní reklamácií.

Pre koho je tento manuál určený?

  • pre všetkých podnikateľov, ktoré predávajú tovar spotrebiteľom – obchody, predajne, stánky, e-shopy…
  • pre podnikateľov, ktorí poskytujú služby spotrebiteľom – kaderníctva, salóny, opravovne, servisy, reštaurácie, ubytovacie zariadenia,
  • pre tých, čo predávajú tovar alebo služby tradične v kamenných obchodoch či prevádzkach, ale aj pre e-shopy.

Manuál je teda určený pre všetkých, ktorí akýmkoľvek spôsobom (a kdekoľvek) predávajú tovar alebo poskytujú služby fyzickým osobám spotrebiteľom.

Publikácia sa zameriava priamo na podnikateľov a rieši všetky vaše problémy, s ktorými sa pri reklamácii stretnete ako predávajúci.

Čo sa z príručky dozviete a naučíte?

  • komu musíte a komu nemusíte prijať a vybaviť reklamáciu,
  • ako postupovať v procese reklamácie, krok za krokom,
  • ako správne vybaviť reklamáciu, aby ste nedostali pokutu od SOI,
  • tipy a triky, ktoré vám prinesú výhody pri reklamáciách,
  • ako vybabrať s neoprávnenými reklamáciami,
  • odpovede na najčastejšie otázky ohľadom reklamácií,
  • aké sú najčastejšie chyby, za ktoré obchody dostávajú pokutu pri vybavení reklamácie,
  • aká je dĺžka záruky pri rôznych tovaroch, službách,
  • aké máte povinnosti pri vybavení reklamácie,
  • na čo musíte upozorniť zákazníka ešte pred nákupom a ako si túto povinnosť splniť,
  • ako správne evidovať reklamácie,
  • ako vystaviť potvrdenie o prijatí reklamácie a vybavení reklamácie,
  • kedy musíte odoslať tovar na odborné posúdenie,
  • kto a kedy platí náklady na odborné posúdenie,
  • ako je to s preplatením nákladov na reklamáciu,
  • aká je lehota na vybavenie reklamácie,
  • ako nezabudnúť na detaily aby vás SOI nenachytala,
  • a mnoho iného, čo vám ušetrí čas a najmä peniaze.

A navyše získate aj niekoľko cenných bonusov:

  1. formulár pre potvrdenie prijatia reklamácie + formulár pre potvrdenie vybavenia reklamácie, ktoré môžete používať pri vybavovaní reklamácií a vďaka ktorým budete mať istotu, že ste postupovali správne pri vybavení reklamácie,
  2. vzor reklamačného poriadku, ktorý si len vytlačíte a zavesíte na prevádzku + vzor reklamačného poriadku, ktorý si skopírujete do e-shopu,
  3. update do budúcnosti – ak sa zmení zákon či predpisy, budeme vás informovať e-mailom, aby ste sa včas pripravili.

Informácie, ktoré naša 60-stranová publikácia obsahuje, nikde inde nenájdete v takomto rozsahu a podobe, ktorá by podnikateľom pomohla pri riešení reklamácií. Ak ste už čítali články z nášho portálu Úspešné podnikanie, isto viete, že od nás získate len praktické a užitočné informácie, ktoré vám pomôžu v podnikaní.

Získajte tento manuál nabitý informáciami a praktickými radami, teraz len za 39 EUR. Stačí vyplniť nasledujúci formulár (po odoslaní Vám pošleme na e-mail údaje k platbe a po jej úhrade Vám automaticky ihneď odošleme manuál):

Publikácia Reklamačný manuál (ISBN 978-80-969275-3-1) je svojim obsahom a zameraním určená pre výlučne pre podnikateľov, teda zákazníkov, ktorí nie sú spotrebiteľmi podľa Zákona na ochranu spotrebiteľa č. 250/2007*.

Záruka vrátenia peňazí
Kupujúcim poskytujeme 30-dňovú záruku vrátenia peňazí. Hoci sme presvedčení, že náš manuál Vám pomôže pri vybavovaní reklamácií, môžete mať opačný názor – môžete nám publikáciu vrátiť a my Vám vrátime peniaze v plnej výške. Pre vrátenie peňazí stačí, ak nám napíšete na info@uspesne-podnikanie.sk číslo Vašej objednávky a dôvod nespokojnosti a my Vám do 14 dní odošleme plnú sumu, ktorú ste zaplatili za manuál. Máte tak 100% záruku bezpečnej kúpy :)

*spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

Tipy pre vaše podnikanie raz týždenne na váš e-mail. Zadarmo:

Prečítajte si tiež...