E-shop a registračná pokladnica

Musí e-shop používať registračnú pokladňu?

Predávate tovar cez e-shop? Kedy musíte použiť registračnú pokladňu? A v ktorých prípadoch nemusíte vôbec používať registračnú pokladňu?

To, či musíte ako e-shop používať registračnú pokladňu, závisí od toho, kde a akým spôsobom prijímate platby od zákazníkov.

Kedy nemusíte v e-shope používať registračnú pokladňu

Registračnú pokladňu nemusíte používať:

  • ak odosielate tovar zákazníkom na dobierku (Slovenskou poštou alebo kuriérskou službou),
  • ak zákazníci platia za tovar cez internet banking, online kartou alebo bankovým prevodom,
  • ak zákazníci platia za tovar kuriérovi pri prebratí tovaru.

Kedy musíte v e-shope používať registračnú pokladňu

Registračnú pokladňu musíte používať:

  • ak si zákazník osobne príde vyzdvihnúť tovar a platí v hotovosti,
  • ak si zákazník osobne vyzdvihne tovar a platí kartou,
  • ak si zákazník osobne vyzdvihne tovar a platí poukážkou,
  • zákazníkovi doveziete tovar a zaplatí vám v hotovosti alebo kartou (t.j. nedovezie ho kuriér, ale vaša firma či váš zamestnanec).

V týchto prípadoch môžete používať buď klasickú registračnú pokladňu alebo virtuálnu registračnú pokladňu – jej používanie je zadarmo.

Tipy pre vaše podnikanie raz týždenne na váš e-mail. Zadarmo:

Prečítajte si tiež...